قیمت-هر-متر-کابینت-انزو

کابینت لند با سابقه درخشان 15 ساله خود در زمینه طراحی و اجرای انواع مختلف دکوراسیون های آشپزخانه و آزمایشگاهی در سبک های گوناگون، توانسته مشتریان زیادی از سراسر کشور جلب کند. در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که عبارت کابینت های انزو در کشور ما با سایر کشور ها متفاوت است. دلیل این تفاوت را در ادامه مقاله با شما در میان خواهیم گذاشت. کابینت های انزو از ام دی اف با روکشی از متریالی متفاوت ساخته می شوند. برای کسب اطلاعات جامع تر پیرامون قیمت هر متر کابینت انزو و همچنین لیست قیمت کابینت انزو تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کابینت انزو چیست؟

در ابتدا باید گفت کابینت های انزو را از ام دی اف تولید می کنند و سپس با استفاده از دستگاه های مربوطه طرح دلخواه شما را روی آن ثبت می کنند. در مرحله بعد به کمک تکنولوژی پیشرفته و با به کارگیری متریال های مختلف، روکش هایی برای کابینت ها ساخته می شود. می توان این گونه برداشت کرد که کابینت های انزو تقریبا با کابینت های ممبران مشابه هستند و تفاوت جزئی در طرح و جنس دارند.

یکی از این تفاوت ها، تفاوت در قیمت هر متر کابینت انزو با کابینت ممبران می باشد. برای مقایسه دقیق این مورد می توانید به لیست قیمت کابینت انزو مراجعه کنید.

کابینت انزو چیست

قیمت هر متر کابینت انزو

با توجه به طرح انتخاب شده برای کابینت ها، قیمت گذاری برای آن ها متفاوت می شود. مشخصا هر چه طرح انتخابی ساده تر باشد قیمت کابینت ها هم پایین تر می باشد. بعضی از انواع کابینت های انزو در هر 4ضلع خود دارای تراشکاری هستند که این خود باعث گران بودن قیمت آن ها می شود.

لیست قیمت کابینت انزو

جدا از این مورد که چه طرح و متریالی برای کابینت استفاده کرده ایم، نوسانات بازار هم بر روی قیمت تاثیر می گذارد. در جدول زیر لیست قیمت کابینت انزو را برای شما اورده ایم

نوع کابینتقیمت هر متر
کابینت انزو رنگ7.300.000 تومان
کابینت انزو شرکتی6.300.000 تومان
کابینت انزو کارگاهی5.200.000 تومان

این جدول در سال 1400 برای آخرین بار به روز رسانی شده است. پیشنهاد می شود قبل از اقدام به خرید، با تماس با دفتر فروش کابینت لند از قیمت دقیق باخبر شوید.

علت نام گذاری کابینت های انزو به این نام چیست؟

در ابتدا شرکتی به نام zentique  این کابینت ها را در طرح ها و انواع به خصوصی تولید و به بازار فروش عرضه کرد. پس از آن به صورت عمده سایر شرکت ها نیز اقدام به تولید این کابینت ها نمودند و به صورت عامیانه آن ها را انزو نامیدند. با وجود این که این محصول توسط شرکت های مختلف ساخته می شود اما به خاطر کمپانی اولیه تولید کننده آن، همگی با نام مشترک انزو شناخته می شوند.

معایب کابینت های انزو

 معایب کابینت های انزو که به دلیل شباهت زیاد آن ها با کابینت های ممبران با معایب ممبران ها مشترک هستند، به شرح زیر می باشد.

  • برخلاف سایر انواع کابینت که ممکن است به شکل صنعتی و ماشینی تولید شوند، کابینت های انزو به خاطر تولید دستی توسط کابینت ساز از نظر کیفیت به مهارت و تخصص کابینت ساز وابسته است. بنابراین یافتن شخص مجرب تاثیر بسزایی در کیفیت محصول تحویلی خواهد داشت.
  • به دلیل استفاده از متریال های خاص و متنوع در ساخت انواع کابینت های انزو به هنگام تعمیر آن ها، پیدا کردن همان جنس متریال به کار رفته ممکن است دشوار باشد.
  • کابینت های انزو حساسیت بیشتری نسبت به سایر کابینت ها دارند و این مورد می تواند یکی از دلایل تخریب زود هنگام آن ها باشد.

کابینت انزو وقیمت ان

  • که قبل تر هم اشاره کردیم به دلیل دست ساز بودن این کابینت ها، قیمت هر متر کابینت انزو گران تر از مدل های دیگر می باشد. برای اطلاع از ریز قیمت ها بهتر است لیست قیمت کابینت انزو را به صورت به روز شده بررسی کنید.

متوسط عمر مفید کابینت های انزو چه مقدار می باشد؟

در اصل نمی توانیم یک عدد ثابت را برای عمر کابینت ها بیان کنیم؛ ولی به صورت کلی می توان این گونه اشاره کرد که دو عامل تاثیر زیادی روی پایداری و طول عمر کابینت ها دارند؛ اول ساخت و دوم نحوه نگهداری آن ها.

  • ساخت: این که کابینت ساز از چه متریالی برای ساخت خود کابینت یا حتی روکش آن استفاده کند و همچنین کیفیت چسبی که برای اتصال بخش های مختلف به کار می رود، همگی روی ماندگاری تاثیر دارند.
  • نحوه نگهداری: در این زمینه هم مواردی همچون آب و هوای محلی که کابینت ها نگهداری می شوند، مراقبت هایی که هنگام استفاده از کابینت ها صورت می گیرد، ضربه شدید نخوردن و خشک کردن سطوح خیس کابینت ها تاثیر زیادی در عمر مفید کابینت ها دارند.

در چه مواردی می توان از کابینت ساز ضمانت گرفت؟

کابینت سازهای متخصص و افرادی که از متریال های بسیار مطمئن استفاده می کنند، به خریداران ضمانت فروش می دهند. البته توجه داشته باشید قیمت هر متر کابینت انزو در چنین مواردی بسیار گران تر می شود. قبل از سفارش بهتر است از کابینت ساز درخواست لیست قیمت کابینت انزو تولید شده را داشته باشید.

لیست قیمت کابینت انزو

سخن پایانی

  تیم حرفه ای کابینت لند با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت کابینت های انزو در کنار علاقه و نظر مشتریان، تخصصی ترین نکات را در تولید رعایت می کند.

با مراجعه به سایت کابینت لند و مشاهده قیمت هر متر کابینت انزو و پروژه های بی نظیر اجرا شده توسط کابینت لند، با خیالی آسوده انجام طرح خود را به این گروه مجرب بسپارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *