پر طرفدار ترین رنگ های کابینت انزو و نئوکلاسیک

 کابینت انزو و کابینت نئوکلاسیک از جمله کابینت های پرطرفدار به شمار می روند که توانسته اند سازگاری مناسبی با المان های دکوراسیون مدرن پیدا کنند. امروزه با تعاریفی که از الگوهای چیدمان مدرن مطرح شده است نصب انواع کابینت آشپزخانه در کنار زیبایی های بصری که از نظر رنگ و اثرات موثر روانی بر ساکنین دارند به امری غیر قابل انکار تبدیل شده است.

از بین رنگ‌های کابینت انزو و نئوکلاسیک رنگ های متمایل به سفید و رنگ سفید دارای مشتریان خاصی است از طرفی در بین رنگ های متنوع  نیز رنگ های خنثی و به خصوص رنگ طوسی آن دارای مشتریان بیشتری می باشد. رنگ های سبز، آبی کمرنگ، قرمز، تیره، قهوه ای و کرم از رنگ های پرطرفدار کابینت های  نئوکلاسیک به شمار می روند.

پس از انتخاب رنگ مناسب بررسی قیمت کابینت ها از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود به طور کلی قیمت هر متر کابینت انزو یا قیمت هر متر کابینت نئوکلاسیک می‌تواند تابعی از موارد زیر باشد:

  • نرخ روز متریال های مورد استفاده در بازارهای جهانی
  • کیفیت رنگ ها و همچنین حکاکی و تراشکاری روی کابینت
  • یراق آلات و تجهیزات مورد نیاز

کیفیت عملیات اجرا و نصب دو عامل مهم برای الویت دادن کابینت انزو و نئوکلاسیک بر سایر برندهای موجود در بازار هستند. مهمترین عوامل دیگر در این زمینه عبارتند از:

  • تطبیق پذیری با چیدمان داخلی مدرن
  • طراحی زیبا و کاربردی کابینت انزو و نئوکلاسیک

 برخی از پرطرفدارترین رنگ های کابینت نئوکلاسیک عبارتند از:

کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی

کابینت انزو یا نئوکلاسیک یک انتخاب دقیق و هوشمندانه است. در این بین رنگ‌ های به اصطلاح سرد و ساده از قبیل کابینت نئوکلاسیک سفید طوسی به دلیل سادگی و رنگ ملایمی که دارند از طرفداران ویژه ای برخوردار هستند. این نوع کابینت هم از سبک مدرن و هم از سبک کلاسیک مایه گرفته و می‌تواند متاثر از عواملی مانند فضا، حجم نور و چیدمان داخلی آشپزخانه باشد.

کابینت نئوکلاسیک سفید و طوسی

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید را می‌توانید به دلیل جذب نور و شفافیت ویژه ای که دارد بر سایر کابینت‌های موجود ترجیح دهید. هر چند به طور کلی ترجیحات مشتریان از هر نظر در معرفی یک برند خاص موثر است. با این وصف کابینت های نئوکلاسیک سفید از ویژگی های بارزی بهره مند هستند که توانسته اند معرفی کابینت های نئوکلاسیک با همین رنگ شروع شود.

کابینت نئوکلاسیک سفید

کابینت نئوکلاسیک کرم

یکی دیگر از کابینت های آشپزخانه نئوکلاسیک در رنگ کرم به بازار عرضه شده است. تنوع کابینت های نئوکلاسیک به خصوص در رنگ های ملایم و پرطرفدار به حدی است که کابینت نئوکلاسیک کرم هم رده سایر کابینت های پرطرفدار جهانی قرار گرفته و به دلیل رنگ آرام بخش و طراحی خاصی که دارد سلیقه مشتریان خاص و مشکل پسند را نیز پوشش داده است.

کابینت نئوکلاسیک کرم

همچنین معروف ترین رنگ های کابینت انزو را می  توان به صورت زیر برشمرد:

کابینت انزو طوسی

کابینت انزو طوسی در واقع یک کابینت منحصر به فرد با صفحات مخصوص کوارتز و همچنین کورین می باشد. اصولا رنگ بندی انزو بسیار محدود است با این وجود همین رنگ های خنثی از قبیل رنگ طوسی توانسته است به دلیل براقیت خاصی که دارد به سرعت مورد توجه دیزاینرها و طراحان داخلی قرار گیرد. ترکیب رنگ هایی از قبیل رنگ طوسی می تواند بر جذابیت فضا و محیط پیرامون بیفزاید.

کابینت انزو طوسی

این نوع کابینت از نوع کابینت وکیوم است که جنس مغزی آنها از ام دی اف بوده و از روکش پرسی برخوردار می باشند. رنگ های مورد استفاده در این کابینت ها از جنس پلی اورتان و پلی استر و پولیش بوده و به شکل کابینت آشپزخانه یا حتی جزیره هم می توانند طراحی شده و مورد استفاده قرار گیرند. کابینت نئوکلاسیک هم از جنس چوب و ام دی اف در بازار عرضه می شوند.  برخی دیگر از ویژگی های مشترک رنگ های این دو کابینت عبارتند از:

  • مقاومت در برابر رطوبت
  • مقاومت در برابر حرارت بالا
  • قابلیت شستشو و لکه گیری
  • ماندگاری بالا

کابینت انزو سفید

شاید دلیلی که کابینت انزوی سفید را در رده بندی کابینت های مطرح جهان قرار داده است تلفیق رنگ سفید و به اصطلاح هارمونی و هماهنگی جالبی است که از این نظر ایجاد می کند. رنگ سفید از نظر روانی رنگ آرامش است و با دیدن این کابینت دیگر احساس خستگی و کسالت نخواهید کرد. طراحی بی نظیر درب های این نوع کابینت در نوع خود بی نظیر و مثال زدنی است. پیشنهاد می کنیم اگر صاحب واحد آپارتمانی مستقل یا ساختمان تازه تاسیس هستید کابینت انزو سفید را هم در صدر لیست گزینه هایتان قرار دهید. به شما اطمینان می دهیم که پشیمان نخواهید شد.

کابینت انزو سفید

کابینت انزو رنگی

کابینت انزو و نئوکلاسیک را می توان به نوعی پیشروترین کابینت های مدرن نامید که به دلیل ویژگی های خاصی که دارند توانسته اند به سرعت در بازار فروش یک سر و گردن فراتر از رقبا قرار بگیرند. کابینت انزو رنگی در واقع بخشی از کابینت هایی هستند که عمدتا با رنگ بندی سفید یا متمایل به رنگ های خنثی در بازار عرضه می شوند. برخلاف تنوعی که سایر کابینت ها در زمینه طیف های رنگی مختلف دارند این نوع کابینت ها صرفا از چند رنگ محدود تشکیل شده اند با این وجود رنگ های جذابی نیز از این کابینت ها در بازار پیدا می شود تا  با هر نوع سلیقه و چیدمان مدرن و کلاسیک همخوانی داشته باشند.

کابینت انزو رنگی

شما می توانید خرید اختصاصی انواع کابینت و همچنین اجرا، طراحی، سفارش و تولید آن را به کابینت لند بسپارید. این شرکت معتبر تولیدی با سابقه ای درخشان بیش از 16 سال است که در این زمینه فعالیت دارد و توانسته است به موفقیت های شایان توجهی در این زمینه دست پیدا کند. انواع کابینت انزو را به شکل ساده یا حتی در فرم ها و طرح های دلخواهتان هم می توانید سفارش دهید. تیم های نصب و اجرای کابینت های انزو با حضور در محل در کمترین زمان ممکن عملیات نصب آن را به انجام می‌ رسانند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *