جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه دو طرفه

اگر به دنبال جدیدترین طرح ها برای دیزاین آشپزخانه خود هستید، توجه داشته باشید که طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه دو طرفه از روش هایی است که امروزه توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده ، اجرای  این نوع کابینت ها به عوامل گوناگونی مانند مساحت آشپزخانه، سلیقه و… بستگی دارد. از آنجائیکه که آشپزخانه قلب هر خانه است، لذا انتخاب نوع، طرح، کیفیت و مدل های جدید قابل بحث بوده و مورد توجه قرار می گیرد. با توجه به فضا و اندازه آشپزخانه تان، می توانید از طرح ها و مدل های جذاب و متنوع کابینت لند استفاده نمایید. اگر محیط آشپزخانه شما خیلی بزرگ نیست و مساحت نسبتا کوچکی دارد، نگران نصب کابینت و چیدمان وسایل مورد نیاز خود نباشید.

زیرا متخصصان و کارشناسان با تجربه ای در این خصوص می توانند بهترین راهکارها را به شما پیشنهاد نمایند. از جمله کابینت های دو طرفه مخصوص آشپزخانه. خوشبختانه تولید جدیدترین و مناسب ترین مدل های کابینت های دو طرفه بر اساس مساحت هر آشپزخانه، امروزه در ایران انجام می شود که البته قابل رقابت با کیفیت های خارجی هستند. یکی از این مدل ها، کابینت انزو می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کابینت های انزو بر روی لینک کلیک کنید.

کابینت آشپزخانه انزو دو طرفه

کابینت آشپزخانه دو طرفه چیست؟

کابینت آشپزخانه دو طرفه، مدل، طرح و رنگهای متنوعی دارد. اگر آشپزخانه شما باریک است و یا فضای زیادی ندارد، می توانید با نصب کابینت های دو طرفه، از حداقل فضا استفاده حداکثری داشته باشید. این طرح، آشپزخانه را دو طرفه می نماند.

همچنین در طرح کابینت آشپزخانه دو طرفه می توانید از فضای بیرونی کابینت ها برای دکور و یا قرار دادن وسایل مورد نیازتان استفاده نمایید. مانند گل و گلدان و ظرفهایی تزئینی. کابینت های دو طرفه در اندازه های گوناگون، این امکان را به شما می دهند که فضای بیشتری برای نگهداری وسایل آشپزخانه خود داشته باشید. کابینت های دو طرفه همچنین فضای خانه شما را زیباتر می کنند.

انواع کابینت از نظر جنس و کیفیت برای انتخاب وجود دارد. یکی از بهترین کیفیت و مدل های روز، کابینت انزو می باشد. مغزی این مدل از جنس ام دی اف است و به عنوان کابینت وکیوم معروف است. زیرا توسط یک دستگاه پرس وکیوم، روی آن روکش با رنگهای مختلف پرس می شود.

 اما به طور عام، کابینت های انزو به رنگ سفید هستندکه به همین جهت، فضای آشپزخانه را بزرگتر جلوه می دهند. روکش این کابینت ها در برابر آب مقاوم هستند. همچنین با استفاده از دستگاه های حرفه ای می توان روی این کابینت طرح و مدل دلخواه را ایجاد نمود. کابینت لند با ارائه بهترین مدل های کابینت از جمله انزو، کابینت نئوکلاسیک و کابینت پولیشی، آشپزخانه تان را تبدیل به محلی زیبا، جادار و مقاوم خواهد نمود.

نمونه-کابینت-آشپزخانه-دو-طرفه

مدل های کابینت آشپزخانه دو طرفه

کابینت آشپزخانه دو طرفه می تواند از نوع کابینت های کلاسیک، پولیشی و نئوکلاسیک باشد. کابینت های کلاسیک مدل ظاهری تجملی داشته و شما را یاد یک زندگی اشرافی می اندازد. تزئینات و طراحی های هنرمندانه ای که روی این مدل کابینت ها انجام می شود، قیمت و ارزش آن را بالاتر می برند.

کابینت لند نیز با ارائه بهترین طرح و مدل های کابینت کلاسیک، رنگ و لعابی اساسی به آشپزخانه شما می دهد. از دیگر مدل های کابینت که در بخش فوق بدان اشاره نمودیم، کابینت انزو می باشد. این مدل برای محیط آشپزخانه بسیار مناسب است. زیرا در برابر حرارت و آب مقاوم می باشد. درب کابینت های مدل انزو توسط دستگاه های پیشرفته سی ان سی تراشیده و صاف می شود. به همین علت، زیبایی ظاهری این مدل کابینت بسیار بیشتر از دیگر مدل ها می باشد.

همچنین در خصوص مشخصه های کابینت های نئوکلاسیک باید گفت، ظاهر ساده این مدل کابینت ها جذابیت خاصی دارد. رنگهای سفید و طوسی بیشتر در کابینت های مدل نئوکلاسیک استفاده می شود. که بنا به سلیقه خودتان می توانید هر یک از این رنگها را انتخاب نمایید.

کابینت های پولیشی به عنوان کابینت آشپزخانه دو طرفه

کابینت های مدل پولیشی همان کابینت انزو هستند. بدنه این مدل از رنگ پولیش ساخته شده است. رنگ مورد نظر مثل یک لایه نازک و شیشه ای روی بدنه کابینت قرار می گیرد. در واقع باید گفت کابینت های پولیشی جزو گروه کابینت های نئوکلاسیک هستند.

با استفاده از این مدل کابینت، میتوانید دیزاین خاصی به آشپزخانه خود بدهید. انزو نام یک محصول تولید شده توسط شرکت زنتیک آمریکا می باشد. این مدل کابینت توسط واردکنندگان ایتالیایی برای اولین بار به کشور ایران آورده شد.

اما با توجه به کیفیت و قیمت بالای آن، اکنون در بازار داخلی کشورمان تولید می شود. انزو یا پولیشی یکی از مدل های مناسب برای کابینت آشپزخانه دو طرفه به حساب می آید. بهترین مدل ها، باکیفیت ترین محصولات و زیباترین طرح ها و مدل های آشپزخانه را با کابینت لند تجربه کنید.

کابینت--برای-آشپزخانه-های-دو-طرفه

خوب است به تفاوت های کابینت ممبران و کابینت مدل انزو نیز اشاره ای داشته باشیم. ضخامت ورق های به کار برده شده در کابینت های ممبران 16- 18 میلی متر است. اما ضخامت و قطر ورقه های ام دی اف در کابینت های انزو 25 میلی متر و در مواقعی حتی بیشتر است.

کابینت های پولیشی به عنوان کابینت آشپزخانه دو طرفه

ضمن آشنایی با انواع کابینت آشپزخانه دو طرفه، می توانید بنا به سلیقه و فضای موجود آشپزخانه تان، از انواع گوناگون کابینت در طرح و رنگ های مختلف استفاده نمایید. البته در نظر داشته باشید که مشاوره با کارشناسان طراحی و متخصصان کابینت لند، می تواند راهکار مناسب و خوبی برایتان باشد.

فضای آشپزخانه شما چه یک طرفه باشد و یا دو طرفه، مانعی برای استفاده از بهترین مدل های کابینت از جمله کابینت انزو نمی باشد. تفاوت عمده در کابینت های تولید شده، نما و جنس درب های آن می باشد. کابینت های پولیشی یا همان انزو، به علت اضافه شدن رنگ پولیشی روی آن، ضخامت شان چند میلیمتر بیشتر می شود.

 همچنین در مقابل ضربه های احتمالی، فرو رفته نمی شوند. ریزش و پاشش آب در محیط آشپزخانه امری بدیهی است. لذا بهتر است که از کابینت هایی در طراحی آشپزخانه استفاده کنید که ضد آب باشند. کابینت انزو به علت اینکه رنگ پولیش دارد، آب در آن نفوذ نمی کند.

کابینت های پولیشی به عنوان کابینت آشپزخانه دو طرفه

همانطور که میدانید شهرهای کشور عزیزمان شرایط آب و هوایی بسیار متنوعی دارد. به همین دلیل کابینت انزو را می توانید در شرایط مختلف آب و هوایی استفاده کنید مانند آب و هوای مرطوب و یا آب و هوای خشک. این نوع کابینت ها مقاومت زیادی در برابر نور و تابش خورشید، حرارت هایی در سطح کم و روغن ها دارند.

همچنین ضد ضربه و ضد خش هستند. به همین دلیل قطعا کابینت های مدل انزو از بهترین مدل های کابینت آشپزخانه دو طرفه می توانند باشند. در کنار آن نیز می توانید کابینت های نئوکلاسیک و یا کلاسیک را در زمره بهترین مدل ها برای طراحی و دیزاین آشپزخانه خود بدانید.

کابینت-دوطرفه-نئوکلاسیک

کابینت لند با ارائه خدماتی مانند طراحی، تولید و مراحل اجرایی و نصب انواع کابینت، آشپزخانه شما را منحصر بفرد و خاص جلوه می دهد. مهمتر اینکه با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و قیمت های مناسب، سرعت بالا در انجام کار و نصب کابینت، سعی بر جلب رضایت شما عزیزان دارد.

لذا در خصوص طراحی و دیزاین تجهیزاتی مانند کابینت آشپزخانه دو طرفه نگرانی و تردید نداشته باشید و این امر مهم را به ما بسپارید. امیدواریم مطالب ارائه شده مفید فایده قرار گرفته شده باشد و توانسته باشیم اطلاعات شما را در باره انواع کابینت های آشپزخانه ای متناسب با سلیقه شما ارتقا داده باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *