کابینت برای آشپزخانه های کوچک

انواع کابینت برای آشپزخانه های کوچک

ممکن است شما در خانه ای زندگی کنید که متراژ و فضای کمی دارد. در این صورت قطعا آشپزخانه شما را کوچک تر از دیگر آشپزخانه ها طراحی می کنند و شما برای کابینت زدن به مشکل بر می خورید. در این صورت باید از این فضای اندک، بیشترین استفاده را ببرید و آشپزخانه ای لوکس برای خودتان ایجاد کنید. آشپزخانه مهم ترین بخش خانه برای خانم ها می باشد و هر کسی دوست دارد در محیطی زیبا آشپزی کند. در این مقاله بهترین مدل های کابینت برای آشپزخانه های کوچک را به شما معرفی می کنیم.

معرفی مدل های کابینت آشپزخونه کوچک

در این بخش، چند مدل از بهترین کابینت ها برای آشپزخانه های کوچک را به شما معرفی می کنیم.

کابینت هایگلاس
یکی از بهترین رنگ ها برای کابینت، رنگ روشن و ترجیحا سفید می باشد. سطح براق کابینت های هایگلاس باعث انعکاس نور و بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه می شود و می تواند بهترین کابینت برای آشپزخانه های کوچک باشد. شما می توانید از کابینت های هایگلاس رنگی برای آشپزخانه کوچک خود استفاده کنید و آن را بزرگ تر نشان دهید. می توانید کابینت هایتان را به رنگ های سفید و آبی سفارش دهید و زیبایی آن را دو چندان کنید.

انواع کابینت برای آشپزخانه های کوپک

کابینت ام دی اف
یکی از هوشمندانه ترین انتخاب ها برای آشپزخانه های کوچک، استفاده از کابینت های ام دی اف است. این نوع کابینت دارای تنوع رنگ زیادی است و شما می توانید بر اساس نوع وسایلتان، ترکیبی از آن ها را انتخاب کنید. کابینت ام دی اف می تواند نوعی کابینت برای آشپزخانه های کوچک باشد. می توانید کابینت های ام دی اف را به رنگ قهوه ای روشن انتخاب کنید و ببینید که این رنگ باعث کوچک نشان دادن آشپزخانه شما نمی شود. ترکیب کابینت ام دی اف و گاز صفحه ای، فضای آشپزخانه را بزرگ تر نشان می دهد. کابینت های ام دی اف از نوع کابینت نئوکلاسیک از معروف ترین مدل های کابینت ام دی اف است.

کابینت ام دی اف برای آشپزخانه های کوچک

کابینت ممبران
اگر به دکور کلاسیک علاقمند هستید، اما آشپزخانه کوچکی دارید نگران نباشید. یک نوع کابینت برای آشپزخانه های کوچک، کابینت ممبران است. در فضای کم آشپزخانه نیز می توانید از کابینت های ممبران استفاده کنید و علاوه بر بزرگ تر نشان دادن فضا، سبکی کلاسیک را برای آشپزخانه خود به ارمغان آورید. با این وجود بهتر است در فضای اندک از کابینت کلاسیک استفاده نکنید چون نمی تواند زیبایی خود را به خوبی نشان دهد.

بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه های کوچک

برخی افراد فکر می کنند که نمی توانند برای آشپزخانه های کوچک از دکور های شیک استفاده کنند. این موضوع گاهی باعث می شود این افراد خانه خود را تعویض کنند و خانه ای با آشپزخانه بزرگ تر خریداری کنند. اگر از فضای کوچک آشپزخانه خود رنج می برید و نمی توانید دکوراسیون مورد علاقه خود را روی آن پیاده کنید، نگران نباشید. انتخاب رنگ کابینت می تواند فضای آشپزخانه را بزرگ تر و یا کوچک تر نشان دهد.

سفید و خاکستری
یکی از بهترین راهکار ها برای زدن کابینت برای آشپزخانه های کوچک، استفاده از کابینت دو رنگ است. این روش باعث می شود تا آشپزخانه به حالت دلگیر و کوچک دیده نشود. ترکیب رنگ سفید و خاکستری می تواند یکی از زیباترین ترکیبات برای آشپزخانه محسوب شود. تضادی که بین این دو رنگ وجود دارد، آشپزخانه را به یک آشپزخانه لوکس و زیبا تبدیل می کند.

کابینت خاکستری برای آشپزخانه های کوچک

سفید و مشکی
ترکیب رنگ های تیره و روشن نیز باعث می شود تا آشپزخانه بزرگ تر به نظر برسد و نگاه ها به رنگ کابینت ها جلب شود. اگر دوست دارید فضایی قوی و منحصر به فرد به آشپزخانه خود ببخشید و رنگی مناسب برای کابینت برای آشپزخانه های کوچک انتخاب کنید، رنگ مشکی و سفید را با هم ترکیب کنید

کابینت

طوسی
اگر به رنگ های روشن برای کابینت علاقمند هستید ولی دوست دارید رنگی به غیر از سفید داشته باشید، حتما رنگ طوسی روشن را انتخاب کنید. طوسی روشن واسطه ای بین رنگ سفید و دیگر رنگ های قوی می باشد. اگر دیوار های آشپزخانه را به رنگ سفید رنگ آمیزی کرده اید، بهتر است کابینت ها را طوسی روشن انتخاب کنید تا آشپزخانه از حالت یکنواختی خارج شود.

سفارش کابینت نئوکلاسیک

سفید، طوسی روشن و آبی روشن
ترکیب این سه رنگ نیز می تواند ترکیب مناسبی برای کابینت برای آشپزخانه های کوچک باشد و آشپزخانه شما را دل باز تر نشان دهد. اگر دیوار های آشپزخانه به رنگ سفید هستند، کابینت ها را به رنگ آبی انتخاب کنید و با این تضاد، باعث بزرگ دیده شدن آشپزخانه شوید. از رنگ طوسی روشن نیز می توانید برای اپن و روی کابینت ها استفاده کنید و ترکیبی جذاب را برای آشپزخانه خود ایجاد کنید.

کابینت برای آشپزخانه های کوچک

سفید، مشکی و زرد
استفاده از رنگ زرد یکی از محبوب ترین رنگ ها برای آشپزخانه های کوچک محسوب می شود. این رنگ یکی از مناسب ترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه ها برای دل باز نشان دادن آشپزخانه است و حتی می توان از آن برای رنگ دیوار ها استفاده کرد. این رنگ زیبا، گرما و نشاط به آشپزخانه می بخشد و لذت آشپزی را برای شما به دنبال دارد. زمانی که دیوار های آشپزخانه را به رنگ زرد در می آورید، رنگ سفید کابینت ها بیشتر نمایان می شود. می توانید برای روی کابینت ها و اپن از رنگ مشکی کمک بگیرید و این زیبایی را تکمیل کنید.

کابینت انزو برای آشپزخونه کوچک

کابینت های انزو نوعی کابینت هستند که جنس آن ها MDF  می باشد و به تازگی در ایران به محبوبیت رسیده اند. اکثرا به رنگ سفید دیده می شوند، اما شما می توانید صفحه های کابینت را به رنگ های دیگری نیز سفارش دهید و ترکیب رنگ هایی که در بخش قبل گفته شد را برای کابینت انزو نیز به کار ببرید. از آنجایی که رنگ اصلی این کابینت ها سفید است، باعث بزرگ تر نشان دادن آشپزخانه می شوند و نوعی کابینت برای آشپزخانه های کوچک محسوب می شوند. علاوه بر این، رنگ سفید را به راحتی می توان با رنگ های دیگر ترکیب کرد. شما می توانید رنگ لوازم آشپزخانه تان را هر طور که خواستید انتخاب کنید و آشپزخانه ای لوکس برای خود ایجاد کنید.

کابینت های گلاس

سخن پایانی
هر کسی دوست دارد در خانه ای بزرگ زندگی کند و آشپزخانه ای بزرگ داشته باشد، اما گاهی شرایط باعث می شوند که نتوانید خانه ای بزرگ فراهم کنید. در این صورت می توانید از انواع کابینت برای آشپزخانه های نقلی استفاده کنید و باعث بزرگ تر دیده شدن آشپزخانه شوید. موارد و رنگ های گفته شده را در آشپزخانه خود رعایت کنید و از داشتن آشپزخانه ای بزرگ لذت ببرید.

کابینت لند با سابقه 15 ساله در تولید و نصب انواع کابینت همراه شما خواهد بود تا برای آشپزخانه خود کابینت های دلخواهتان را سفارش دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *